niedziela, 6 kwietnia 2014

Pierwsza nominacja, hu-hu!

Za czasów istnienia tego bloga, zostałam nominowana do różnych blogowych przedsięwzięć już kilka razy, ale zawsze zapominałam, by o tym tu napisać xd Nadszedł czas, by to zmienić, i tak oto przedstawiam wam...

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Nominację do Liebster Award otrzymałam od Aiki, Arigato! ^-^

1.Skąd czerpiesz inspirację?
Podczas pisania bardzo pomagają mi piosenki typu Lee Hi - It's cold i The Cinematic Orchestra – To Build a Home. Teksty koreańskich utworów czasem stają się inspiracją do moich opowiadań, częściej jednak jedna przypadkowa myśl wystarczy, by w mojej głowie pojawił się zarys fabuły :) 
2.Jakich cech najbardziej poszukujesz w chłopaku?
Skośne oczy, haha. Oczywiście żartuję, ten punkt nie jest wymagany :p Musi byś sympatyczny, wesoły, dobrze wychowany (nienawidzę osób, które cały czas by chodziły na imprezy i piły), ogólnie mam słabość do facetów w rurkach XD
3.Za co kochasz kpop?
Kpop jednocześnie kocham i czasem nienawidzę. Kocham za siłę koreańskich gwiazd, za to, że działają charytatywnie, nie ćpają, nie są wyuzdani i spełniają swoje marzenia. Nienawidzę jednak tego, że wytwórnie decydują o ich losie, a oni muszą się przemęczać i nie mogą wybrać swojego kierunku muzyki, w jakim chcą tworzyć.

4.Co zamierzasz robić w przyszłości?
Nie wiem, gdzie mnie wiatr poniesie. Z jednej strony chciałabym wyjechać do Niemiec, by tam lepiej żyć, ale jestem patriotką i nie potrafię zostawić mojej rodziny, mojego kraju.
5.Kogo koncert najbardziej chciałbyś/chciałabyś zobaczyć?
Best Absolute Perfect - kocham tych wariatów całym moim serduchem i chciałabym mieć szansę podziękować im za to, co robią.
6.Co najbardziej cię interesuje w Azjatyckiej kulturze?
Moda i zachowanie Azjatów, którzy tak bardzo się
 od nas różnią. Ich kultura, kpop, cpop i tpop.   

7.Twoje największe marzenie?
Zbyt smutne i niemożliwe do spełnienia.
8.Zdarzyło ci się kiedyś powiedzieć do kogoś np. w szkole "oppa"? xD
 Jeszcze nie C: Ale może kiedyś :p
9.Co byś zrobił/a gdybyś zobaczył/a biasa na ulicy?
Pomachałabym do niego i posłała swój najlepszy uśmiech ;)
10.Oglądasz jakieś koreańskie dramy? Jakie?
Nie mam warunków do oglądania ich w Internecie ;-; Obejrzałam jedynie IRIS w tv :c
11.Jak często fangirlujesz i do kogo najczęściej? xD
 Często, kiedy widzę nowe zdjęcia B.A.P, a szczególnie te Yongguka, to uśmiecham się jak głupia albo piszczę. Najmocniej w życiu fangirlowałam po wyjściu MV do "1004 (Angel)", kiedy się rozryczałam w miejscu publicznym (a potem w domu xd).

Nominuję:
SEXO EXO
Azjatyckie Cuda
Miyo World

Pytania:
1. Jakiej muzyki słuchasz, oprócz kpopu? Jaki jest twój takowy ulubiony zespół?
2. Masz swój ukochany teledysk? Jaki? ;))
3. Potrafisz (i lubisz) jeść pałeczkami?
4. Miałaś kiedykolwiek sny związane z kpopem/ Azją? Opisz choć jeden z nich C:
5. Lubisz nawiązywać znajomości z Azjatami?
6. Czy posiadasz jakieś kpopowe płyty lub coś związanego z tą muzyką? Co to takiego?
7. Na jaką stronę www wchodzisz najpierw po włączeniu komputera?
8. Byłaś już na konwencie lub na zlocie fanów Azji?
9. Czego najbardziej nie lubisz w koreańskich gwiazdach i w wytwórniach?
10. W jakich jęzkach potrafisz powiedzieć choć kilka słów i wyrażeń, nie licząc polskiego? :3
11. Podzielisz się z nami swoim wyglądem i wstawisz swoje zdjęcie? ^u^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz