środa, 8 stycznia 2014

Minyoungowe arcydzieła!

Heej <3 Mam tak mało czasu, a tyle zaplanowanych notek, laptop dalej jest zepsuty, przez co na blogu ci-cho-sza ;-; Dziś znalazłam jednak chwilkę i, choć miałam zamiar pisać o czymś innym, z braku pomysłów przedstawiam Wam moje ostatnie rysunki. Dawno nie rysowałam, zrobiłam sobie długaśną przerwę, więc jeszcze przed świętami wzięłam się za te hobby, którego nie rozwijam, jak należy. Yaaaah, wracając do tematu, oto rysunki:
Taka tam amerykańska geiko xd
Rysunek stworzyłam dla koleżanki, wyszedł okropny, a dziewczyna na nim wygląda sztucznie (rzeczywiście dawno nie rysowałam ;o;).

Tytuł: "Powrót do domu"





Ta praca podoba mi się o wiele bardziej, lubię mangę ^-^ A  czy Wy malujecie?

*** 

Taka tam piosenka dnia, huehue
Przy okazji wstawię dla Was listę comebacków na pierwszą połowę tego roku, którą ukradłam z allkpop:


B.A.P w lutym, fuck yeah :') ♥
A propos B.A.P, dziś nad ranem śniło mi się, że zadzwonił do mnie Yongguk oppa, na początku śpiewał i grał na gitarze swoją piosenkę Q, potem troszkę rozmawialiśmy po angielsku, rozłączył się i cały czas się zastanawiałam, czy do niego oddzwonić (ale bałam się, że pomyśli, że go prześladuję *huehuehue*). Rano więc wstałam zdenerwowana - bo chciałam, by sen trwał dalej - ale jednocześnie było mi faaajnie, bo to w końcu GUKKIE OPPA~!


Moje biedactwo :ccccc
Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz