środa, 5 lutego 2014

O dwóch takich, co ukradli me serducho~

Dziś spontanicznie chciałabym podzielić się z Wami pewnymi 2 koreańskimi teledyskami, które są po prostu mistrzostwem w moim mniemaniu; są niezwykłe i sprawiające, że bardzo przeżywam to, co się w nich dzieje. Na pierwszy odstrzał idzie Gain & Bumkey - Fxxk you.

Już sam tytuł jest kontrowersyjny, prawda? Ale fabuła to przysłowiowe cud, miód i orzeszki. Teledysk, jak i sam tekst piosenki, opowiada o związku pomiędzy kobietą, która szuka prawdziwej miłości, a mężczyzną, oczekującego jedynie seksu. W wideo przewijają się sceny nachalnych pocałunków ze strony mężczyzny, ich szamotania się. Jest to smutne MV, gdyż pokazuje, do czego prowadzi niezdrowa miłość. 

Myślę, że bohaterka w tym wideo zasługuje na współczucie, zaś mężczyzna na odrazę. Gain poruszyła w teledysku delikatną kwestię, o której się nie mówi, a mianowicie wykorzystywanie seksualne. Samo MV, które oznaczono jako +19, zostało w Korei skrytykowane za zbytnią otwartość. Osobiście uważam, że tym wideo kpop robi krok naprzód. Zdecydowanie bardziej wolę tego typu fabuły od ckliwych, przypudrowanych Koreanek, które śpiewają o wielkiej love story, której tak naprawdę nie przeżyły -.-

Uwielbiam makijaż Gain w tym MV, jest świetny <3



Jedyny moment, który mnie się nie podoba w MV, to scena za zasłoną w łazience...
A oto moje ulubione ujęcie, uwielbiam spojrzenie GaIn wyrażające uległość spowodowaną brakiem sił na przeciwstawianie się :c

Drugim teledyskiem, który pojawił się w poniedziałek rano, jest oczywiście B.A.P - 1004 (Angel)!



Kiedy tylko włączyłam teledysk, w moich oczach pojawiły się łzy szczęścia i, cóż, popłakałam się jak bóbr TT_TT Pomińmy jednak fakt, że oglądałam MV w bibliotece publicznej i akurat było kilka osób w pomieszczeniu XD Nie do końca ogarniam fabułę, przypuszczam, że chodzi tu o zdradę tej dziewczyny (piosenka "Save me", która też występuje w wideo jest właśnie o rozstaniu i zdradzie, stąd ten mój wniosek). Kiedy zobaczyłam Himchana z bronią, który w siebie wycelował, to łzy poleciały dwa razy mocniej ;-; Wideo jest genialne, płyta flkegndfkgnkfnpfjngbfgbg, od razu przesłuchałam wszystkie piosenki i każda z nich jest niezwykła, ale jeśli miałabym teraz wybrać te najlepsze, to byłyby to:









No i oczywiście tytułowa piosenka 1004 (Angel)! :D


Jak widzicie, prawie wszystkie piosenki już kocham, haha. Zdecydowanie jest to jeden z najlepszych comebacków B.A.P. Koocham ich za to, kim są i co robią


A co wy myślicie o tych teledyskach? :))

4 komentarze:

  1. Mmm. Gain jest rzeczywiście świetna tutaj i to muszę przyznać. Jednak Bymkey zauroczył mnie! Ten głos w takim duecie robi wielkie wrażenie. :)

    A BAP? Co tu dużo mówić...? Do tej pory podchodziłam do chłopaków z pewną rezerwą. Ale ten comeback mi się podoba. ^^
    Są naprawdę fajni. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądałam te teledyski i mnie zauroczyły :}
    Szalonazduna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gostei muito, aliás, eu gosto muito da musica e do cinema que se está a fazer actualmente na Coreia. Abraço.

    OdpowiedzUsuń
  4. Waa, że też prędzej nie trafiłam na Twojego bloga ;O
    Jest cudny ;D
    Kocham 'Angel' B.A.P ;D

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie ;]
    http://azjaland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń