piątek, 19 kwietnia 2013

The Versatile Blogger

Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
 Zostałam nominowana przez Lee Satori.
Brałam już w tym udział na moim drugim blogu, więc, jeśli chcecie, pierwszą część faktów możecie przeczytać tutaj :3

1. Mam szparę między górnymi jedynkami, dlatego też nie potrafię mówić głoski "r". Znajomi kiedyś często mnie prosili o wypowiedzenie zdania "Król Karol ofiarował Królowej Karolinie...", bo uznawali moją wadę za fanją i pocieszną XD
2. W moich genach zostało zapisane, że moja twarz jest okrągła (buu T_T) i nawet, jakbym była anorektyczką, moje policzki będą zawsze pulchniutkie. Denerwuje mnie to, ale przy koleżankach obracam to w żart, mówiąc, że wyglądam jak chomik i mogę przechowywać kanapki w ustach ;D
3. W grudniu 2012 roku i 2 kwietnia br. poparzyłam sobie uda gorącą wodą. Teraz mam duże przebarwienia na nogach, na pewno zostaną mi blizny, przez co obawiam się, jak będę wychodziła na miasto w krótkich spodenkach z takim czymś ;c
4. Na mojej głowie miałam już w tym roku zielone i fioletowe ombre (ale z bibuły), jeszcze w tym miesiącu chcę zrobić szamponetką niebieski kolor (niestety u mnie w sklepie jest na dzień dzisiejszy dostępny tylko fiolet, ech...).
5. Jestem maknae w mojej rodzinie XD Posiadam 3 siostry i 1 brata (najlepsze jest to, że moja mama ma identycznie podzielone rodzeństwo; mój tata też, tyle że na odwrót - 1 siostrę i 3 braci. Przypadek? Hmm ^-^).
6. Nie wyobrażam sobie pisania smsów bez przecinków i poprawnej ortografii >.< Często poprawiam ludzi (online i w realu), jeśli popełniają błędy w pisowni; nie umiem się powstrzymać. Wiecie, tak zwana siła wyższa, kkk XD
7. Pierwszego sierpnia skończę osiemnaście lat. Gosh, jak ten czas leci ;-; Tyle zmarszczek będę miała, wae?! ;-;

Nominuję... Hmm, może Was? Tak, to dobry pomysł! Tak więc zachęcam do udziału wszystkich obserwatorów (jeśli ktoś nie chce, nie musi) ;3
I mam pytanie: wolicie, by notki na Azjatoholicy były na konkretny temat, czy mogę wplatać w nie kilka zdan z mojego życia, niekoniecznie związane ze skośnookimi, by strona nabrała trochę prywatności? XD Nie wiem, czy chcecie, żebym pisała tu cokolwiek, co będzie związane ze mną, więc pytam ^u^

Dziękuję za uwagę c:

2 komentarze:

  1. Nie martw się ja też ma okrągłą buzię. ;>
    Haha. Kiedyś, bodajże w tamtym roku spuściłam sobie na nogi szklany dzbanek z wrzącą wodą, ale nie mam żadnych przebarwień ani blizn. Dość szybko zadziałałam :)
    Kurcze też jestem przewrażliwiona na punkcie znaków interpunkcyjnych w smsach, ale z ortografią jest gorzej, gdyż jestem te "dysor..". Staram się z tym walczyć i pomimo że doskonale znam zasady pisowni, to rzadko o nich myślę przy szybkim pisaniu.
    Pozdrawiam.

    p.s.
    cudna szata graficzna :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście. Fabuła faktycznie cudna i warta poświęcenia czasu.
    proszę:
    http://love-drama.pl/1-litre-no-namida-po-polsku

    OdpowiedzUsuń